Ciljevi:
1. Povećana otpornost i konkurentnost malih i srednjih poduzeća u turizmu putem boljeg prihvaćanja načela i praksi održivosti, inovacija i digitalizacije, primjenom načela regenerativnog gospodarstva u kombinaciji s naprednim kapacitetima digitalizacije za mala i srednja poduzeća i primjenom tehnologije usmjerene na čovjeka (u skladu s tehnologijom za dobro načela) – razvoj novih poslovnih modela za turističke aktere koji nude stratešku izgradnju kapaciteta i potporu razvoju strategije u radu s najmanje 2 glavne pilot destinacije, kao način da se pokaže primjena najbolje prakse na razini destinacije, koja se primjenjuje za podršku malim i srednjim poduzećima kroz 4-Helix collaboration Living-Labs.
2. Razvijanje platforme i mreže klastera, s lokalnim ekosustavima koji omogućavaju povećanje suradnje na inovacijama između malih i srednjih poduzeća iz područja turizma, kao i između malih i srednjih poduzeća i inkubatora, akceleratora i pružatelja znanja – koji privlače mala i srednja poduzeća da postignu povećani interes turističkih malih i srednjih poduzeća za ulaganje u poslovne prakse usmjerene na prakse povećanja održivosti.
3. Poboljšana transnacionalna suradnja javnih i privatnih dionika u turizmu, u skladu s područjima djelovanja utvrđenim na razini EU-a, podupirući poboljšanu transnacionalnu i prekograničnu suradnju, prijenos znanja i međusobno učenje; osobito radeći na drugim relevantnim EU projektima, europskim institucijama i transnacionalnim mrežama, udrugama, organizacijama za potporu poslovanju (npr. gospodarske komore, razvojne organizacije itd.)
Referentni broj projekta: SEP-210832782
Nositelj projekta: Eupolis grupa d.o.o.
Vrijednost projekta: 1.199.680,12 eur
Izvor (su)financiranja: Single Market Programme (SMP COSME)
Iznos (su)financiranja: 1.199.680,12 eur
Razdoblje provedbe projekta: 01.09.2023. – 01.09.2026.
Partneri:
- Grad Dubrovnik
- Dura, Menorca
- CEDRA Split ltd.
- Finnova
- Envolve
- Synyo
- Vestbee
- Open impact