Prema istraživanju iz 2023. godine, iznenađujućih 85% ispitanika iz poslovne sfere tvrdi da igrifikacija poboljšava njihovu produktivnost na radnom mjestu. Još važnije, 67% učenika ističe da su učenje kroz igru doživjeli kao znatno zanimljivije i motivirajuće u usporedbi s tradicionalnim metodama nastave.
U okviru našeg projekta BC4ESE, primjenjujemo koncept igre kako bismo ojačali kapacitete mladih u području eko-društvenog poduzetništva. Naš cilj je potaknuti kreativnost, inovaciju i održivost među mladima.
Ako želite saznati više o trenutnim trendovima u igri i učenju, preporučujemo vam da pročitate članak na poveznici: https://www.growthengineering.co.uk/19-gamification-trends-for-2022-2025-top-stats-facts-examples/?fbclid=IwAR1AJuuQgexCnDSmx5Wnu9giWx6MRGe0HjVEZ-PV3fe-RAaKqf1mKpNERzo
Za sve informacije o našem Erasmus+ projektu, posjetite našu web stranicu: https://ecosocent.eu/